vineri, 7 octombrie 2011

Primul post

Salutare,

desi lucrez in domeniul IT de vreo 15 ani, si in activitatea desfasurata ma straduiesc sa fiu mereu la curent cu noile tendinte (performantele companiei la care lucrez depind in mare masura de asta), in viata personala sunt un tip mai degraba conservator. Zic asta pentru ca nu am cont de facebook, pe linkedin nu am aparut decat in urma cu 6 luni (si atunci dintr-o necesitate legata de job), am un telefon vechi de vreo 2-3 ani (nu vreau sa aud de iPhone/iPad si alte dracii), iar acesta este primul blog pe care voi incerca sa-l actualizez cu postari noi, in limita timpului si a inspiratiei.

Nu vreau sa vorbesc despre tehnologii IT, cat mai degraba despre viata intr-o companie din domeniul asta, si evolutia unui om implicat intr-o astfel de organizatie. Pe parcursul celor 15 ani am cunoscut oameni care mi-au lasat o impresie puternica, unii de la care am avut de invatat multe lucruri, si sunt fericit sa spun ca sunt inca coleg cu multi dintre ei.

Desi in momentul de fata sunt intr-o pozitie din care as putea (ar trebui) sa judec (evaluez) alti oameni, prin acest blog incerc sa dau altora posibilitatea de a ma evalua pe mine.
Mai e si un sentiment de a incerca sa dai inapoi comunitatii o particica din ce ai primit, pentru a te forma ca si personalitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu