- - Onestitate fata de partener/client, si onestitate fata de tine. E foarte important de inteles ca initial trebuie sa ajungi sa fii onest cu tine insuti, referitor la obiectivele tale, evaluarea lor etica, gradul de sinceritate al actiunilor proprii, inainte sa poti proiecta aceasta onestitate asupra nevoilor celorlalti, pentru a putea ajunge sa cauti cu adevarat cele mai bune solutii pentru toate partile implicate. Este esentiala obtinerea unui mindset onest in momentul propunerii unor solutii care sa vina cu adevarat in ajutorul clientilor, si nu doar sa rezolve o problema interna de stocuri care trebuie lichidate. Sigur ca acest mindset va trebui dublat de un efort destul de dificil de a intelege scenariul fiecarui client in parte, constrangerile business-ului in care activeaza, piata, clientii si concurenta lui, etc.
- - Munca. Cantitati mari de munca, si niciodata micsorabile, niciodata simplificate. Cu cat mai putin timp dedici studierii datelor, analizei scenariilor, discutiilor si evaluarilor, cu atat mai mult lasi vulnerabilitati deschise prin care poti fi contra-atacat, si in final poti sa ajungi la ratarea obiectivului. Eu personal nu cred in persoanele care declara ca au ajuns la un nivel al cunostintelor si experientei care-i permit sa puna diagnostice ultra-exacte dintr-o privire, sau sunt capabile sa identifice solutiile optime in 3 secunde.
Este convingerea mea ca fata de aceste doua elemente (Munca
si Onestitate), tehnicile de modulare a vocii, rezonanta cuvintelor, privitul
pe sub sprancene sau gestica si mimica palesc in fata masurii de eficienta finala. Este
adevarat, traim intr-o lume imperfecta, in care nu intotdeauna cei merituosi
castiga bataliile, insa ma incapatanez sa cred ca acestia castiga in final razboiul.
Aceste fiind spuse, peste cateva zile urmeaza sa ma duc la
un workshop care cuprinde in descriere cateva cuvinte interesante (leadership,
antreprenor, vanzator, NLP, teatru, roluri). Sunt foarte nerabdator/curios sa
vad cum va decurge aceasta experienta. Sunt decis sa-mi controlez scepticismul
si sa incerc sa asimilez cat mai mult din aceasta participare. Sunt totusi
curios sa vad impartasita experienta altora privind rolul pe care l-a avut “ambalajul”
in contributia la rezultatele obtinute.
quote-ul inspirational al zilei:
"Do your duty and a little more and the future will take care of itself" - Andrew Carnegie
quote-ul inspirational al zilei:
"Do your duty and a little more and the future will take care of itself" - Andrew Carnegie
tocmai ai descris parteneriatul pe termen lung :-)
RăspundețiȘtergere